poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Jesteś moją ręką...



Na czas Wielkiego Tygodnia zaprzyjaźniam się z wyjątkową książką - "Mój Chrystus połamany" ojca Ramona Cue Romano. To utwór hiszpańskiego poety z poruszającymi wielkopostnymi medytacjami. 

Polecam Ci ją gorąco!

"Wy, wszyscy katolicy, wszyscy ochrzczeni możecie i powinniście być moją ręką. Wy jesteście mi potrzebni. Potrzebne mi są ramiona i ręce. Ty powinieneś być moją ręką dla twego brata. Jesteś moją ręką, gdy nie popychasz tego, który chwieje się do upadku, lecz go podpierasz, aby utrzymał się na nogach. Jesteś moją ręką, gdy nie ranisz ani nie bijesz, lecz pocieszasz i ożywiasz. Jesteś moją ręką, gdy pomagasz niewidomemu przejść na drugą stronę ulicy. Jesteś moją ręką, gdy twoją rękę przyjaźnie wyciągasz do twojego wroga. Jesteś moją ręką, gdy dajesz dobrą radę, gdy uzyskujesz przyjęcie do pracy; gdy ofiarujesz możliwość pracy; gdy ukazujesz nową drogę, albo otwierasz drzwi zamknięte dla tak wielu, którym nie powiodło się w życiu. Jesteś moją ręką, gdy dajesz z poświęceniem, gdy leczysz,  gdy przynosisz ulgę, gdy zmniejszasz ciężar krzyża innych, przyjmując go na swoje barki."

Będziesz Chrystusową ręką?


1 komentarz:

  1. Jesteś "moją ręką" gdy piszesz na blogu dzieląc się tym pięknym i umacniającym słowem. :)

    OdpowiedzUsuń