sobota, 26 marca 2011

Stań za życiem!


"Troska o dziecko jeszcze przed narodzeniem, (...) jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka."

Jan Paweł II, Nowy Jork, 2 października 1979

Wczoraj razem z Soli Deo ruszyliśmy w Marszu Świętości Życia w obronie dzieci nienarodzonych. Na wcześniejszej Mszy Świętej u ojców jezuitów na Starym Mieście frekwencja dopisała. Było wielu młodych ludzi, to budowało. 



Podczas homilii nagle zapłakało maleńkie dziecko. Mama odeszła z nim do bocznej nawy, ale i tak słychać było jego płacz. Przeszły mnie dreszcze. Jak bezbronne i niewinne jest dziecko. Uzależnione od pomocy i opieki dorosłego... Pomyślałam o zaabortowanych dzieciach, które nawet nie miały szans zapłakać poza brzuszkiem mamy. Może gdyby człowiek miał świadomość jak wielkim cudem i darem jest życie, gdyby był przekonany o jego świętości, na tej Mszy Świętej byłoby o wiele więcej dzieci...? Pomyślałam, znowu przeszły mnie dreszcze i zrobiło mi się strasznie smutno. 

Zajrzyj tu, proszę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz